Voor mijn nieuwe opdrachtgever SolarAccess sprak ik Rene (locatiemanager van Wavin) en Bas (projectmanager SolarAccess) over de ruim 4000 zonnepanelen die SolarAcces daar geïnstalleerd heeft. Superleuk om te horen hoe dit interessante project verliep en waarom Wavin zo blij is met het resultaat. Net als de meeste van mijn opdrachtgevers wil SolarAccess graag online zichtbaar zijn. Er gebeurt zoveel moois, dat mogen mensen weten! En natuurlijk is het de bedoeling dat groeiende bekendheid bijdraagt aan de commerciële doelen van de organisatie.
SolarAccess is echt een hele toffe organisatie die al jarenlang enorme zonnedaken realiseert, bijvoorbeeld op de brouwerijen van Heineken. We hebben een afwisselende contentkalender opgesteld met onder andere elke maand een mooi artikel. Die schrijf ik dus:). Meer voorbeelden van projecten komen daarin uiteraard naar voren, maar ook een interview over de geschiedenis en toekomstplannen van SolarAcces, een inhoudelijk stuk over hoe ze de financiering van de zonneparken realiseren en wat luchtige persoonlijke interviews. Dit soort opdrachten vind ik erg leuk. Ik leer een organisatie kennen en draag eraan bij dat heel veel andere mensen dat ook kunnen! Online tenminste:)
Omdat SolarAcces zich richt op een internationaal publiek moest de tekst wel in het Engels vertaald worden. Tsja… beoordeel het resultaat zelf maar. Ik oefen ondertussen lekker door:).
Check het artikel op de website van SolarAccess